Reklamacje
1. Wszystkie produkty dostępne w Sklepie posiadają gwarancje producentów.
2. Wszystkie produkty w trakcie przygotowania do wysyłki są sprawdzane przez pracownika Sklepu pod względem zgodności z zamówieniem oraz stanem produktu.
3. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient wykryje w nim wady lub uszkodzenia mechaniczne (zewnętrzne) powstałe podczas dostawy, ma prawo odesłać przesyłkę. W tym celu Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem i poinformować o zaistniałym fakcie.
4. Zgłoszenie reklamacji powinno nastąpić nie później niż przed upływem daty minimalnej trwałości towaru lub terminu jego przydatności do spożycia.
5. W przypadku wystąpienia niezgodności w produkcie paczkowanym reklamację należy złożyć w ciągu 3 dni od dnia otwarcia opakowania (DzU z 2003 r. nr 31, poz. 258). Wypełniony formularz reklamacyjny należy przesłać na adres biuro@vitline.pl
6. Po ustaleniu terminu odbioru, reklamowany towar zostanie odebrany na nasz koszt firmą kurierską Fedex.
7. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia transakcji, np. paragon, fakturę, wyciąg z konta, potwierdzenie płatności kartą.
8. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
9. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na wolny od wad, pełnowartościowy, a jeżeli będzie to niemożliwe (wyczerpanie zapasów), sklep zwróci Kupującemu równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inny produkt, o podobnych cechach użytkowych, zgodnie z żądaniami Kupującego.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Od daty oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru.
Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Odeślij zakupiony produkt z dowodem zakupu.
- W przypadku odstąpienia od umowy poniesiesz koszt dostarczenia zwracanego towaru.
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta. Na podane konto zostanie dokonany zwrot należności za odesłane produkty.
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
- Prawo odstąpienia od umowy nie będzie Tobie przysługiwało w przypadku, gdy przedmiotem umowy sprzedaży jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
W przypadku odstąpienia od umowy, Klient powinien zwrócić towar do sklepu na następujący adres: VITLINE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. Hotelowa 38, 15-659 Białystok.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na otwarte opakowanie), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.