PROMOCJE
Morele naturalne niesiarkowane 150 g
Morele naturalne niesiarkowane 150 g

7,55 zł

Cena regularna: 7,90 zł

Najniższa cena: 7,55 zł
szt.
Orzechy macadamia 250g
Orzechy macadamia 250g

19,20 zł

Cena regularna: 19,99 zł

Najniższa cena: 19,99 zł
szt.
Kukurydza prażona solona 150 g
Kukurydza prażona solona 150 g

5,50 zł

Cena regularna: 5,85 zł

Najniższa cena: 5,50 zł
BESTSELLERY
Wybrane specjalnie dla Ciebie
Morele naturalne niesiarkowane 150 g
Morele naturalne niesiarkowane 150 g

7,55 zł

Cena regularna: 7,90 zł

Najniższa cena: 7,55 zł
szt.
Majeranek 100 g - słoik
Majeranek 100 g - słoik

5,93 zł

szt.
Zioła zamiast soli 300g - słoik
Zioła zamiast soli 300g - słoik

11,30 zł

szt.
Liść laurowy 30 g - słoik
Liść laurowy 30 g - słoik

4,65 zł

szt.
Oregano 150 g - słoik
Oregano 150 g - słoik

10,45 zł

szt.
Mąka z ciecierzycy 1 kg
Mąka z ciecierzycy 1 kg

10,19 zł

szt.
Ziele angielskie ziarno 300 g - słoik
Ziele angielskie ziarno 300 g - słoik

17,95 zł

szt.
Przyprawa do ryb 150 g
Przyprawa do ryb 150 g

3,99 zł

szt.
Pistacje niełuskane solone 200g
Pistacje niełuskane solone 200g

13,64 zł

szt.
Zioła prowansalskie 150 g - słoik
Zioła prowansalskie 150 g - słoik

7,50 zł

szt.
Chilli 350 g - słoik
Chilli 350 g - słoik

9,95 zł

szt.
Zwroty i reklamacje

Reklamacje

 

1. Wszystkie produkty dostępne w Sklepie posiadają gwarancje producentów.

2. Wszystkie produkty w trakcie przygotowania do wysyłki są sprawdzane przez pracownika Sklepu pod względem zgodności z zamówieniem oraz stanem produktu.

3. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient wykryje w nim wady lub uszkodzenia mechaniczne (zewnętrzne) powstałe podczas dostawy, ma prawo odesłać przesyłkę. W tym celu Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem i poinformować o zaistniałym fakcie.

4. Zgłoszenie reklamacji powinno nastąpić nie później niż przed upływem daty minimalnej trwałości towaru lub terminu jego przydatności do spożycia.

5. W przypadku wystąpienia niezgodności w produkcie paczkowanym reklamację należy złożyć w ciągu 3 dni od dnia otwarcia opakowania (DzU z 2003 r. nr 31, poz. 258). Wypełniony formularz reklamacyjny należy przesłać na adres biuro@vitline.pl

6. Po ustaleniu terminu odbioru, reklamowany towar zostanie odebrany na nasz koszt firmą kurierską Fedex.

7. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia transakcji, np. paragon, fakturę, wyciąg z konta, potwierdzenie płatności kartą.

8. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.

9. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na wolny od wad, pełnowartościowy, a jeżeli będzie to niemożliwe (wyczerpanie zapasów), sklep zwróci Kupującemu równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inny produkt, o podobnych cechach użytkowych, zgodnie z żądaniami Kupującego.

 

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Od daty oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru.

Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt z dowodem zakupu.
  2. W przypadku odstąpienia od umowy poniesiesz koszt dostarczenia zwracanego towaru.
  3. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta. Na podane konto zostanie dokonany zwrot należności za  odesłane produkty.
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
  5. Prawo odstąpienia od umowy nie będzie Tobie przysługiwało w przypadku, gdy przedmiotem umowy sprzedaży jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

W przypadku odstąpienia od umowy, Klient powinien zwrócić towar do sklepu na następujący adres: VITLINE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. Hotelowa 38, 15-659 Białystok. 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na otwarte opakowanie), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl